Monday, September 5, 2011

Usaha lagi!

Hari ni, 5 Sept 2011 (Isnin) saya dan abg masih bercuti. Esok baru start keje balik. W/pun bercuti, tapi kami tak dok rumah punnn... melalui hari yg memenatkan, tapi mengharapkan usaha yg berbaloi.

Lepas jemput anak2 balik sekolah agama, kami pergi ibu pejabat Tabung Haji di Jln Tun Razak... buat kali kedua, kami kemukakan surat rayuan pada tahun ni, di hantar melalui tangan sendiri kepada petugas TH di Tingkat 30. Surat tu disalinkan kepada Dato’ Seri Jamil Khir Baharom, menteri di JPM dan Tan Sri Dato’ Sri Abi Musa Asa’ari bin Mohamed Nor, pengerusi TH.

Sampai sana, punyalah ramai org... tu, yg berurusan kat Tkt 30 aje tu (urusan haji). Turn kami, kena tunggu dlm 30 org lagi... lepas2 tu, ramai lagi yg dtg. Sementara tu, saya turun lobi utk urusan buku simpanan TH. Ramai juga.... akhirnya, saya masuk BIMB aje.... Bila selesai, saya naik semula ke Tkt 30.... dan giliran pun sampai.

Bila urusan selesai, kami ke DBKL pula... bayar cukai pintu... saya dah terhilangkan bil cukai pintu tu dan mintak dorang printkan semula... lepas tu, pi lunch... pi beli brg2... balik rumah, jln jem teruk sbb ada accident...

Abg dropped kan saya kat rumah dan terus keluar semula jemput anak2 dr sekolah kebangsaan...

No comments:

Post a Comment